Ny IR-chef på Cell Network

Ny IR-chef på Cell Network Robert Karlsson tillträder den 1 juni som ny Director of Corporate Investor Relations på Cell Network. Robert Karlsson har arbetat inom Cell Network-koncernen sedan 1999, dels som strategikonsult vid Cell Strategy, dels inom riskkapitalverksamheten vid Cell Innovation. Innan Robert Karlsson kom till Cell Network arbetade han i det börsnoterade investmentbolaget ORESA Ventures. Han har även arbetat fyra år inom KPMG, bland annat i S:t Petersburg. Robert Karlsson har en M. Sc. in Business Administration från Handelshögskolan i Stockholm. Robert Karlsson efterträder Arvid Liepe som valt att lämna Cell Network för att arbeta inom corporate finance på den danska investmentbanken Gudme Raaschous stockholmskontor. För mer information: Robert Karlsson, Dir. Corporate Investor Relations, Cell Network, tel. 0709- 56 51 41 Anders Lugn, Dir. Corporate Communications, Cell Network, tel. 070-608 87 80 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/05/30/20010530BIT00310/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/05/30/20010530BIT00310/bit0001.pdf