Ny kommunikationschef i Cell Network

Ny kommunikationschef i Cell Network Robert Karlsson har i dag utsetts till Director of Corporate Communications i Cell Network. Robert Karlsson är sedan tidigare ansvarig för Cell Networks investerarrelationer, ett ansvarsområde han behåller. Robert Karlsson kommer att ingå i Cell Networks ledning. Robert Karlsson har varit verksam inom Cell Network-koncernen sedan 1999. Dessförinnan arbetade han i det börsnoterade investmentbolaget ORESA Ventures. Han har även tjänstgjort fyra år inom KPMG, bland annat i S:t Petersburg. Robert Karlsson har en M. Sc. in Business Administration från Handelshögskolan i Stockholm. Robert Karlsson efterträder Anders Lugn, som upprätthållit befattningen inom ramen för ett tidsbegränsat konsultuppdrag. För mer information: Niklas Flyborg, vd, tel. 0705-949 678 Robert Karlsson, Kommunikationschef, tel. 0709-56 51 41 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/17/20010917BIT00840/bit0002.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2001/09/17/20010917BIT00840/bit0002.pdf