Påminnelse: Inbjudan till Centerpartiets Valkonvent 6-7 augusti

Den 6-7 augusti genomför Centerpartiet sitt Valkonvent 2010. Platsen är Clarion Hotel i Stockholm.

Program Fredag den 6 augusti 09:00 Kaffe och registrering 10:00 Välkommen till Centerpartiets valkonvent 10:15 Inledningsanförande av Maud Olofsson 11:15 Panelsamtal om Centerpartiets utmaningar inför en kommande mandatperiod 12:00 Lunch 13.30 - 17.30 Framtiden tillhör dem som vågar Maud Olofsson, Andreas Carlgren, Eskil Erlandsson, Åsa Torstensson, Anders Flanking, Annie Johansson.

Ackreditering Pressrum för journalister kommer att finnas på Clarion Hotel. För att få tillträde till konventslokalerna på Clarion krävs ackreditering. Denna får du genom att anmäla dig till pressekreterare Emma Eriksson på mail: emma.eriksson@riksdagen.se Eller på telefon 070-104 16 95.
Lämna ditt namn och den media du jobbar för samt kontaktuppgifter.
Ackreditering får du när du anländer till valkonventet.

Välkomna!

Med vänlig hälsning Emma Eriksson, pressekreterare på Centerpartiet