Cervera firar sina nya butikslägen

Report this content

Torsdagen den 17 september går startskottet för butikskedjan Cerveras nypremiär i cirka 70 svenska butiker. Det firas med en fyra dagar lång höstfest och unika lokala aktiviteter på många orter.

I och med förvärvet av Dukas butikslägen tidigare i år breddade butikskedjan Cervera sin närvaro i landet. Nu är det dags att hälsa kunderna välkomna till både gamla och nya butiker. Nästa vecka, torsdagen den 17 september, bjuder därför Cervera in till nypremiär, med fest och varor som gör alla glada till fantastiska priser. Över hela landet kommer Cerveras personal att bjuda kunderna på VIP-känsla, godsaker och aktiviteter som blir unika för butiken på din ort. Kontakta gärna din närmaste Cervera-butik för mer information om vilka olika aktiviteter som kommer att äga rum. Varje butik har laddat med säsongens produktnyheter, de senaste trendprylarna och naturligtvis massor av inspiration med fokus på höstens former, färger, lukter och smaker. Festen varar i fyra dagar, fram till söndagen. www.cervera.se/butiker

Taggar: