Norrportens styrelse

Norrportens styrelse Vid bolagsstämma i Fastighetsaktiebolaget Norrporten den 23 april 2004 invaldes som ny styrelseledamot Eva Westerlind Holmström. Hon är verkställande direktör i Struktur Svenska Kontor AB och har dessförinnan bl.a. varit verkställande direktör för KM Miljöteknik. Vid bolagsstämman omvaldes Thomas Alexandersson, Håkan Bohlin, Håkan Bryngelson, Kenneth Eriksson, Egon Jacobsson, Gunnar Larsson, Mats Lindberg samt Anders Wiklander. För ytterligare information: Anders Wiklander, verkställande direktör Norrporten, tel 060-64 12 19 eller 070-554 70 40 Thomas Alexandersson, styrelsens ordförande, tel 060-64 12 19 eller 070-395 55 15 Tryckbar bild på Eva Westerlind Holmström finns att ladda ner från www.norrporten.se Norrporten är ett rikstäckande fastighetsbolag med säte och huvudkontor i Sundsvall. Verksamheten bedrivs i tolv regionalt betydelsefulla orter; Luleå, Umeå, Sundsvall, Gävle, Uppsala, Karlstad, Örebro, Linköping, Jönköping, Växjö, Kristianstad och Helsingborg. Den uthyrningsbara ytan är 1,4 miljoner kvm och hyresvärdet 1,4 miljarder kr. Fastighetsbeståndets värde uppgår till 12 miljarder kr. Andra AP-fonden, Sjätte AP-fonden och Vasakronan är, till lika delar, ägare av Norrporten. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/29/20040429BIT00440/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/29/20040429BIT00440/wkr0002.pdf