Ny styrelse i Norrporten och NS Holding

Nya styrelsemedlemmar i NS Holding AB och i Fastighetsaktiebolaget Norrporten (publ). Vid ordinarie bolagsstämma med aktieägarna i NS Holding AB, idag 11 juni 2001, har följande styrelse utsetts: Thomas Ordförande i NS Holding AB och Alexandersson Norrporten Håkan Bohlin Investment manager Sjätte AP- fonden Håkan Bryngelson VD Vasakronan Kenneth Eriksson VD SCA Forest Products AB Egon Jacobsson Ordförande Vasakronan Gunnar Larsson Ordförande Andra AP-fonden Mats Lindberg Sjätte AP-fonden Anders Wiklander VD Norrporten Dessa personer kommer även att utgöra förslag till styrelse i Fastighetsaktiebolaget Norrporten. Styrelsens säten för NS Holding AB och Fastighetsaktiebolaget Norrporten är Sundsvall. NS Holding AB är ett holdingbolag vars enda tillgång är aktier i Fastighetsaktiebolaget Norrporten. För ytterligare information: Anders Wiklander, tel 060-64 12 00 eller 070-554 70 40. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/06/11/20010611BIT00540/bit0002.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/06/11/20010611BIT00540/bit0002.pdf