Årsredovisning för räkenskapsåret 2018

Challenger Mobile AB (publ) publicerar idag årsredovisning och koncernredovisning med tillhörande revisionsberättelse avseende räkenskapsåret 2018. Årsredovisningen finns tillgänglig via bolagets (www.challengermobile.se) och Spotlights (www.spotlightstockmarket.com) respektive hemsidor samt som pdf-bilaga till detta meddelande.

Stockholm i maj 2019

För mer information kontakta:

Mats Boquist, SO Challenger Mobile Epost: mats@valasen.se

Johan Meijer, VD Challenger Mobile E-post: johan.meijer@challengermobile.com

Om oss

Challenger Mobile är en svensk pionjär inom mobil VoIP, mobilsamtal via internet. Bolaget erbjuder företag och organisationer världen över att lansera mobil IP telefoni under sitt eget varumärke. Därigenom ges möjlighet till nya typer av intäkter med ökad lönsamhet, lägre kostnader för mobil kommunikation, stärkt varumärke och ökad kundlojalitet. En skräddarsydd allt-i-ett-lösning, som kan levereras inom några få veckor.