Välkomna på midsommarvernissage i Fjällbacka

När: lördagen den 24 juni mellan 13 - 17
Var: i ”Willys sjöbod”, Norra Hamngatan 26 i Fjällbacka

Media och allmänheten är varmt välkomna till Charlotte Olssons traditionsenliga utställning som under en dag slår upp portarna till Willys sjöbod och bjuder på godsaker för både ögon och gom.
För mer information, vänligen kontakta:
Charlotte Olsson, konstnär, 070-565 26 36 charlotte@charlotteolsson.se

Charlotte Olsson Art är ett företag som drivs av konstnären Charlotte Olsson sedan 2012. Bakom mina glädjefulla målningar ligger ett viktigt budskap gömt. Det handlar om att ta vara på det som redan finns och vara varsam om jordens resurser.  Av gamla spetsar, broderier och annat återvunnet material skulpterar jag på gamla ramar. Av respekt för det återvunna materialet som jag skapar görs endast original - aldrig tryck eller kopior. Så om du köper ett konstverk av mig kan du vara säker på att det är exklusivt endast för dig. Min konst finns representerad i både privata och officiella samlingar. Jag har tidigare ställt ut på Europarådet för mänskliga rättigheter i Strasbourg, Hollywood Road Gallery i London, Decorative Art Fair i London och The Gallery på Gothia Towers i Göteborg.

Charlotte Olsson
Konstnär