Inbjudan till presentation om godkännandet ifrån etikkommittén och den kliniska strategin

Vi är glada över att kunna inbjuda dig till en presentation med Scandinavian ChemoTech som värd med våra talare: MD Suhail Mufti, CEO Mohan Frick och styrelseordförande Robin Sukhia. Eventet kommer att äga rum måndagen den 29 januari och kommer att fokusera på det senaste godkännandet av det ändrade studieprotokollet för huvud- och halscancer och dess påverkan av vår kliniska strategi, såväl som den potentiella inverkan på våra kommersiella möjligheter.

Dessutom kommer det att finnas en interaktiv möjlighet för deltagarna att ställa frågor och få ytterligare klarhet i de ämnen som presenteras.

Eventdetaljer:

Datum: måndagen den 29 januari 2024

Tid: 12:00 – 12:45

Plats: ZOOM

Anslut till Zoom:

Mötes-ID: 872 0132 7011

Lösenord: 005706

Varför delta?

• Få värdefulla insikter i ChemoTech.

• Förstå de strategiska konsekvenserna av det senaste godkännandet.

• Utforska potentiella möjligheter och utmaningar i det kommersiella rummet.

Vi ser fram emot ditt deltagande i detta viktiga evenemang när vi navigerar i det föränderliga landskapet för TSE:s framtida satsningar.

Mohan Frick, CEO

Tel: +46 (0)10-218 93 00

E-mail: ir@chemotech.se

ChemoTech är ett svenskt medicinteknikföretag med säte i Lund som utvecklat en patenterad teknologiplattform för att ge cancerpatienter tillgång till ett nytt behandlingsalternativ, Tumörspecifik Elektroporation™ (TSE), som kan användas för behandling av både människor och djur. Det finns ett stort antal cancerpatienter vars tumörer av olika skäl inte kan behandlas med konventionella metoder men där TSE kan vara en lösning. Därför utvärderar bolaget kontinuerligt nya möjligheter och applikationsområden för teknologin. ChemoTechs aktier (CMOTEC B) är noterade på Nasdaq First North Growth Market i Stockholm och Redeye AB är bolagets Certified Adviser. Läs mer på: www.chemotech.se.