Chilimobil fyller 3 år!

Chili firar en stor milstolpe i och med sin treårsdag den 27 april! Under de senaste tre åren har Chilimobil vuxit snabbt och blivit en betydande aktör inom den svenska mobilbranschen.

Det som genomsyrar alla år från idéstadie till den stabila leverantören Chili är idag är den tunga satsningen på kundservice och skapandet av en kundcentrerad kultur.

Chili är engagerade i att erbjuda sina kunder den bästa möjliga upplevelsen och har arbetat hårt för att skapa en användarvänlig tjänst som är lätt för alla att använda och förstå. Allt i visionen att göra det enklare att leva ett mobilt digitalt liv!

Chilimobils resa dessa tre åren har minst sagt varit i racerfart. Företaget har nått stora milstolpar redan, och tänker inte sakta ner. Chili fortsätter fokusera på kundnöjdhet, innovativa tillvägagångssätt och en stor investering i teknologi, vilket hjälper till att sätta Chili på kartan och utmana de största spelarna inom den svenska telekommarknaden.

Läs gärna mer om de viktigaste milstolparna i Chilimobils 3-åriga resa här:

Chilimobil fyller 3 år

Chilimobil startades våren 2020 av Fredrik Brunzell och Hans Carlsson. Efter många år i telekombranschen var de eniga om att det saknades något på den svenska marknaden: en ny svensk mobiloperatör som utmanar de gamla etablerade operatörerna för den som leva ett digitalt mobilt liv utan begränsningar av surfmängder eller andra krångliga avtalsvillkor.