Chilimobil lanserar nytt premiumabonnemang

Chilimobil lanserar idag ett nytt abonnemang där paketet Viaplay Film & Serier alltid ingår tillsammans med Chilimobil Fri Surf. Det nya premiumabonnemanget heter Fri Surf Viaplay.

Chilimobil är en utmanare på den svenska mobilmarknaden som är här för att underlätta digitaliseringen av människors mobila liv med prisvärda, enkla abonnemang med stora datamängder utan bindningstider och andra avgifter.

Fri Surf Viaplay är ett abonnemang med Fri Surf där obegränsat premiuminnehåll som kräver stora datamängder ingår i det fasta priset för abonnemanget utan andra kostnader. I Fri Surf Viaplay ingår Viaplays populära paket Viaplay Film & Serier, packat med premium innehåll samt alla Viaplay Originals.

Lanseringen sker i samband med årets Black Week med ett kampanjerbjudande på halva månadsavgiften som då blir endast 199 kr/mån under de första 4 månaderna.

Bundlade abonnemang med premium innehåll är en kommande trend på den svenska mobilmarknaden så det är fantastiskt att Chilimobil är med och driver utvecklingen i rätt riktning, säger Johan Hörberg på Chilimobil.
Med abonnemanget Fri Surf i kombination med Viaplay Film & Serier så lanserar vi nu ett av de mest prisvärda abonnemangen på den svenska marknaden till våra kunder.

Fri Surf Viaplay 399 kr/mån

Fri Surf, Fria samtal, sms och mms inom Sverige
Viaplay Film & Serier ingår i priset
25 GB EU/EES Surf