Chilimobil lanserar samarbete med NordVPN

Chilimobil lanserar samarbete med NordVPN som ger Chilimobil kunderna tillgång till NordVPN:s markandsledande säkerhetstjänst till ett attraktivt kampanjpris

Chilimobil i Sverige lanserar samarbete med NordVPN för att erbjuda ökad säkerhet och mervärde till sina kunder

Chilimobil, en ledande mobiloperatör känd för sitt fokus på att erbjuda värdeskapande tjänster till sina kunder, meddelar idag ett spännande samarbete med NordVPN, världsledande inom cybersäkerhet. Syftet med partnerskapet är att stärka kundernas säkerhet online genom att erbjuda en VPN-tjänst till ett väldigt förmånligt pris.

I en digitaliserad värld, där säkerheten på nätet blir allt viktigare, har Chilimobil identifierat kundernas behov av en pålitlig lösning för att kunna skydda sina personliga uppgifter och surfa säkert på internet. Genom samarbetet med NordVPN kan Chilimobil nu erbjuda en högkvalitativ VPN-tjänst som möjliggör krypterad dataöverföring och anonymitet online, vilket innebär att Chilimobils kunder kan känna sig helt trygga när de surfar.

”När vi övervägde potentiella partners för att stärka vår säkerhetsstrategi och ge mer värde till våra kunder var NordVPN ett självklart val”, säger Fredrik Brunzell, VD på Chilimobil i Sverige. "Vi är stolta över att arbeta med en så framstående aktör inom cybersäkerhet och att kunna erbjuda en omfattande VPN-tjänst som ger våra kunder en tryggare digital upplevelse."

NordVPN, med sin banbrytande teknologi och globala nätverk av säkra servrar, erbjuder enkelhet och användarvänlighet för att skydda integriteten hos sina användare. Genom att använda NordVPN:s tjänst kan Chilimobils kunder surfa på internet privat och säkert, oavsett var de befinner sig.

Samarbetet innebär att Chilimobils kunder får prova NordVPN Standard under två månader utan kostnad. Önskar de fortsätta efter det kostar det bara 79 kr/månad (ordinarie pris 174 kr/månad).

Samarbetet mellan Chilimobil och NordVPN betonar ytterligare Chilimobils åtagande att vara en mobiloperatör som går utöver det förväntade och levererar tydliga mervärden till sina kunder. Med fokus på säkerhet som en nyckelfaktor i framtiden är Chilimobil väl positionerat för att möta de ökande kraven och behoven hos sina kunder i en alltmer digitaliserad värld.

Chilimobil startades våren 2020 av Fredrik Brunzell och Hans Carlsson. Efter många år i telekombranschen var de eniga om att det saknades något på den svenska marknaden: en ny svensk mobiloperatör som utmanar de gamla etablerade operatörerna för den som leva ett digitalt mobilt liv utan begränsningar av surfmängder eller andra krångliga avtalsvillkor.