Christian Berner Tech Trade AB (publ): Angående dotterbolaget Zander & Ingeströms pågående förhandlingar om en större order.

Avseende tidigare kommunicerat pressmeddelande (2019-11-12) om pågående förhandlingar om en större order på 200 MSEK som förväntades vara klara under november månad.

Motparten har tillfälligt pausat pågående aktiviteter och därmed även dialogen med Zander & Ingeström om ovanstående order. Det är i nuläget oklart när aktiviteterna återupptas. Motpartens underliggande behov är intakt, men tidsaspekten är mer oklar. Zander & Ingeström avvaktar motpartens start av aktiviteter och är redo att återuppta dialogen när det blir aktuellt.

Denna information är sådan information som Christian Berner Tech Trade AB (publ) är skyldigt att offentliggöra enligt EU:s marknadsmissbruksförordning. Informationen lämnades, genom ovanstående kontaktpersons försorg, för offentliggörande den 29 november 2019 kl. 13:00 CET.