Ci Concept nyanställer och expanderar.

Efter en framgångsrik vår med flera nya stora avtalskunder som H & M, Coca-Cola, Arla och Panaxia tar Ci Concept nästa steg i utvecklingen.
Den danske partnern och producenten Ole Nonbye a/s utökar sitt engagemang och blir majoritetsägare i Ci Concept Sweden AB.

Detta skapar en stabil plattform för att ta nästa steg i att utveckla verksamheten på den svenska marknaden.
Syftet är att vidareutveckla företaget till att vara en Skandinavisk partner som kan leverera produkter och tjänster till de internationella kunder som vi nyligen tecknat avtal med. Det ger oss också möjligheten att växa med våra kunder och deras alltmer internationella verksamhet.
Samtidigt flyttar Stockholmsavdelningen till nya lokaler på Vendevägen 90 i Danderyd. Kontoret har större konferens- och visningsutrymmen där referensprodukter och projekt kan presenteras.

För att kunna hålla hög servicenivå till alla våra nya kunder har två nya projektmedarbetare rekryterats till verksamheten, en till Göteborg och en till Stockholm. Det ger oss också möjlighet att frigöra kapacitet för ökad marknadsbearbetning och produktutveckling.

Ci Concept är verksamt inom design, projektledning, leverans och montage av ljusskyltar, Pos-material, Retail och olika typer av dekorer till fordon, kontor och offentlig miljö. Vi tillhandahåller också produkter till butiksinredningar och andra typer av program och produkter för profilering av företag och organisationer. Verksamheten är både nationell och internationell.

Ci Concept hjälper företag och organisationer att säkerställa sin grafiska profil och sitt varumärke på ett professionellt sätt. Företaget verkar genom sin egen organisation och utvalda partners i Sverige och internationellt.

Stefan Billerstam
Ci Concept Sweden AB