Nonbye profilerar Telenor

I samband med att Telenor rullar ut sitt nya butikskoncept i drygt 60 butiker är Nonbye utvald som leverantör och samarbetspartner gällande butikens fasta grafik, image och kommunikationsmaterial. Uppdraget gäller under 2011-2012.

Uppdraget omfattar avdelnings- och kategoriskyltar, menytavlor, imagebilder, dekaler, fönsterdekorer och specialtryckta unika tapeter. Nonbye svarar för projektledning, produktion och montage till samtliga butiker.

– Vi valde Nonbye som leverantör och samarbetspartner eftersom de har hög kvalitét, bra prisbild, samt är professionella och pålitliga. Under våren påbörjade vi processen med att bygga om samtliga butiker. I ett så omfattande komplext projekt är det viktigt att ha en samarbetspartner som är pålitlig och lösningsorienterad. Våra butiker är där vi möter våra kunder, och kommunikationen är en mycket viktig del i konceptet säger Petra Wendels, som är Concept Manager för Telenor Sverige.

Nonbye är verksamt inom design, projektledning, produktion och montage av ljusskyltar, dekaler, fordonsdekorer och point of salesenheter. Vi tillhandahåller också produkter till butiksinredningar och andra typer av program och produkter för profilering av företag och organisationer. Verksamheten är både nationell och internationell.Nonbye stöder företag och organisationer med att säkerställa sin grafiska identitet och sitt varumärke på ett professionellt sätt. Företaget verkar genom sin egen organisation och utvalda internationella partners.

För ytterligare information:Kontakta Stefan Billerstam, Nonbye Sweden AB, Vendevägen 90, SE-182 32 Danderyd

Tel: 0734 30 25 41.www.nonbye.se. info@nonbye.se