Nonbye Sweden anställer Fredrik Roos som försäljningschef.

Fredrik Roos har lång erfarenhet av branschen, och kan med sin stora kunskap om rikstäckande och internationella skylt- och profilkonceptköpare bidra till att Nonbyes expansion fortsätter som planerat. I den långsiktiga utvecklingen av verksamheten passar Fredriks kompetens och stora kontaktnät väl in för att utveckla verksamheten.

Nonbye är verksamt inom design, projektledning, produktion och montage av ljusskyltar, dekaler, fordonsdekorer och point of salesenheter. Företaget tillhandahåller också produkter till butiksinredningar och andra typer av program och produkter för profilering av företag och organisationer. Verksamheten är både nationell och internationell. Nonbye stöder företag och organisationer med att säkerställa sin grafiska identitet och sitt varumärke på ett professionellt sätt. Företaget verkar genom sin egen organisation och utvalda internationella partners.

För ytterligare information: Kontakta Stefan Billerstam, Nonbye Sweden AB, Vendevägen 90, SE-182 32 Danderyd

Tel: 0734 30 25 41.www.nonbye.se. info@nonbye.se