Ciceron vinner årets byrå 2018

Ciceron Vinner Årets Brand Experience- Byrå 2018   foto: Pax Engström

Ciceron Group vinner titeln årets Brand Experience-Byrå 2018 under sitt andra år i tävlingen där kunderna själva rankar byråerna.

”Vi är så oerhört stolta och glada! Att efter ett hektiskt år med en mängd nya utmanande uppdrag och enormt slit få detta betyg av våra kunder känns helt fantastiskt! Det visar att vi under flera år av stark tillväxt har behållit våra kärnvärden och byggt ett team som både skapar starka upplevelser och har ett maniskt fokus på kundnöjdhet.”
- Madelene Bajric, CEO

Årets Byrå

Årets Byrå av Regi och Resumé är den största branschstudien för marknad- och kommunikationsbranschen. Strax under 200 svenska kommunikationsbyråer har utvärderats av sina kunder och resultatet är baserat på närmare 3.000 enskilda intervjuer.

Ciceron Group

hjälper företag att levandegöra strategier och stärka relationer till anställda, kunder och partners. Med expertis inom upplevelsebaserad marknadsföring, lojalitetsprogram, kommunikation och event har Ciceron Group sedan 2006 växt organiskt till en omsättning på 90 MSEK 2017
Byrån är baserad i Stockholm med världsomspännande uppdrag och har 24 anställda. Bland kunderna märks Spotify, Samsung, Adidas, Ericsson, GANT och Klarna.

Erik Flodin, kommunikationsansvarig
erik@cicerongroup.com