Circus sätter V-TAB:s varumärke

Report this content

Circus PR & reklam har fått i uppdrag att utforma tryckerikoncernen V-TAB:s varumärkesplattform. Det externa arbetet har redan påbörjats, bla med ett stort invigningskalas av V-TAB:s nya anläggning i Landvetter.

V-TAB är Nordens största tryckerikoncern och ingår i Stampen-gruppen. Ett av V-TAB:s mål är att öka sin tillgänglighet och expandera. Ett annat är att profilera och exponera varumärket, både internt och externt. Circus PR & reklam har fått uppdraget att ta fram V-TAB:s varumärkesplattform. Arbetet har redan påbörjats och delar av resultatet visades upp under invigningen av V-TAB:s nya anläggning i Landvetter, Göteborg den 10 maj. V-TAB ville fira att de växer och bjöd på finlunch och underhållning i form av akrobater, trollkarl och flashmob-kör under temat ”after work enligt V-TAB”. V-TAB:s VD Peder Schumacher talade om V-TAB:s framtidsplaner, flera kunder var på plats, liksom kommunpolitiker från Härryda och Stampen-gruppens koncernchef. Konferencier för kalaset var göteborgaren Peter Apelgren, som även han underhöll på hög nivå. Circus stod för arrangemanget tillsammans med Brandon. Bilder finns på http://circuscom.se/filer/press/.