Cision lanserar ny hemsida

Under torsdagen den 1 maj lanserade Cision sin nya svenska webbplats.

Den nya hemsidan
är anpassad efter dagens behov med stöd för olika
skärmstorlekar och har ett enat budskap över hela webbplatsen: Power your story.

För att förstärka budskapet används mycket bilder, grafik och statistik på nya hemsidan.  En av målsättningarna med den nya webbplatsen är att det ska bli enklare att både ta del av vår kunskap inom kommunikation och kommunikationstrender och att dela den vidare.

För mer information, vänligen kontakta:

Annica Sandberg, Marketing Manager Cision
E-post: annica.sandberg@cision.com

Om Cision

Cision är den ledande leverantören av tjänster och verktyg för kommunikation inom IR och PR. Kunderna använder Cision för att hantera alla delar i sin kommunikation – allt ifrån att identifiera viktiga medier och opinionsbildare till att nå ut med sina budskap, bevaka traditionella och sociala medier och utvärdera effekten av sin kommunikation. Journalister, bloggare och andra opinionsbildare använder Cisions verktyg för att utforska uppslag till reportage, följa trender och bevaka sin mediebild. Cision finns i Europa, Nordamerika och Asien och har partners i mer än 125 länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Cision omsatte 0,9 miljarder kronor under 2013.