Förtydligande från Cision

Läs original

Cision återpublicerade igår, 2017-06-20, ett pressmeddelande rörande XMReality AB. Vi vill förtydliga att XMReality AB inte på något sätt var delaktig i utskicket. Ansvaret för att informationen återpublicerades är helt och hållet Cisions. Vi ser mycket allvarligt på händelsen och kommer att säkerställa att liknande incidenter inte inträffar igen. Vi beklagar händelsen och förstår att det har försatt XMReality i en prekär situation.

För mer information, vänligen kontakta Cisions växel på telefon 08-507 410 00.

Cision är en global ledande aktör inom affärsdriven informationshantering (media intelligence) och levererar ett komplett arbetsflöde för professionella IR- och PR-kommunikatörer. Cision är världsledande inom sin bransch och har huvudkontor i Chicago med över 100 000 kunder globalt. Cision har även kontor i Kanada, Storbritannien, Frankrike, Tyskland, Portugal, Sverige, Finland och Kina och representerar varumärkena PR Newswire, Gorkana Group, PRWeb, Help a Reporter Out (HARO) och iContact.