Nomineringskommitté i Observer AB utsedd

Nomineringskommitté i Observer AB utsedd I enlighet med beslut vid ordinarie bolagsstämma i Observer AB den 6 maj 2003 har till medlemmar i bolagets nomineringskommittée utsetts: Caroline af Ugglas, Skandia Liv Mats Gustafsson, SEB Fonder Petter Odhnoff, Andra AP-Fonden Örjan Håkanson, styrelseordförande i Observer (sammankallande) Aktieägare är välkommna att kontakta någon av nomineringskommitténs ledamöter med synpunkter och förslag på styrelsens sammansättning inför bolagsstämman 2004. Observer AB (publ) För ytterligare information, kontakta: Örjan Håkanson, Styrelseordförande Observer, telefon: 0708-14 63 58 e-post: orjan.hakanson@telia.com Detta pressmeddelande finns också tillgängligt på: www.observergroup.com Observer AB är noterat på O-listan, Attract 40 vid Stockholmsbörsen och har cirka 26 000 aktieägare. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/07/20031107BIT20040/wkr0005.pdf PDF-version http://www.waymaker.net/bitonline/2003/11/07/20031107BIT20040/wkr0007.doc