Observers årsredovisning tillgänglig på www.observergroup.com

Observers årsredovisning tillgänglig på www.observergroup.com Observers årsredovisning för 2002 finns tillgänglig på företagets hemsida, www.observergroup.com från och med idag, 8 april 2003. Observers bolagsstämman äger rum den 6 maj 2003 kl 17.00, Ingenjörshuset/ Citykonferensen, Malmskillnadsgatan 46, Stockholm. Observer AB (publ) För ytterligare information, kontakta: Ulrika Nyberg, informatör, telefon: 08 - 507 417 28. e-post: ulrika.nyberg@observergroup.com Detta pressmeddelande finns också tillgängligt på: www.observergroup.com ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/08/20030408BIT00210/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/08/20030408BIT00210/wkr0002.pdf

Om oss

Cision Ltd. är en globalt ledande leverantör av software och tjänster inom förtjänad kommunikation för verksamma inom PR- och marknadskommunikation samt IR. Cisions® mjukvara möjliggör för användare att identifiera och interagera med opinionsbildare, skapa och distribuera meningsfulla berättelser och mäta vilken affärspåverkan det har. Cision har över 4,800 anställda med kontor i 24 länder i Amerika, EMEA och APAC.