Observers årsredovisning tillgänglig på www.observergroup.com

Observers årsredovisning tillgänglig på www.observergroup.com Observers årsredovisning för 2003 finns tillgänglig på företagets hemsida, www.observergroup.com , från och med idag, 8 april 2003. Observers ordinarie bolagsstämman äger rum den 4 maj 2004 kl 17.00 i Näringslivets hus, Storgatan 19 i Stockholm. Observer AB (publ) För ytterligare information, kontakta: Ulrika Nyberg, informatör, telefon: 08 - 507 417 28. e-post: ulrika.nyberg@observergroup.com Detta pressmeddelande finns också tillgängligt på: www.observergroup.com Observer AB är noterat på O-listan, Attract 40 vid Stockholmsbörsen och har cirka 25 000 aktieägare. Observer arbetar inom Business och Communication Intelligence och erbjuder omvärldsbevakning och kommunikationsutvärdering. Kunder, främst inom IR och PR, erbjuds också verktyg och kanaler för distribution och publicering av affärsinformation. Observer har cirka 2 400 anställda och omsatte drygt 1,5 miljarder kronor 2003. Bolaget bedriver verksamhet i USA, Storbritannien, Sverige, Kanada, Tyskland, Norge, Finland, Danmark, Portugal, Irland, Estland, Lettland och Litauen. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av Waymaker http://www.waymaker.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/08/20040407BIT21140/wkr0001.pdf pdf-version http://www.waymaker.net/bitonline/2004/04/08/20040407BIT21140/wkr0003.doc word-version