Citroën Racing - Chatta Live med Loeb på Facebook

Den 25 januari kl 18.00 kan du chatta live på Facebook med den åttafaldige världsmästaren i rally Sébastien Loeb och hans kartläsare Daniel Elena.

Efter premiären i Monte Carlo i helgen är det uppenbart att Citroënföraren Sébastien Loeb och Daniel Elena fortfarande är i toppform. Med sina 28 poäng i årets första deltävling gav det Citroën ledningen i VM-tabellen. Förväntningarna på Citroën-stallet är höga inför Svenska Rallyt om två veckor. Inte minst som Mikko Hirvonen, som segrat de två senaste åren i Svenska Rallyt, även kör för Citroën i år.

På Citroëns Facebook-sida kommer en live video-chat att finnas öppen från kl 18 i morgon onsdag den 25 januari. Där kan alla fans ställa frågor till Sébastien Loeb och Daniel Elena på engelska eller franska och sedan följa svaren live på en särskild Facebook-applikation.

Missa inte denna unika chans att interagera med Sébastien Loeb, de senaste åtta årens världsmästare i rally!

Gilla oss på Facebook för att ta del av chatten http://www.facebook.com/CitroenSE

CITROËN SVERIGE AB INFORMATIONSAVDELNINGEN Lena Rönnelius Ericson PR- och Informationschef E-mail: lena.ericson@citroen.com Tel: 08-474 53 07/ Mobil: 070-575 06 99 www.citroen-press.com www.citroen.se