Clas Ohlson bjuder in till Q3-presentation den 11 mars

Clas Ohlson publicerar delårsrapporten för det tredje kvartalet 2019/20 den 11 mars kl. 07.00. En presentation av rapporten hålls samma dag kl. 09:00 i butiken på Sveavägen 52 i Stockholm.

Clas Ohlson bjuder in investerare, analytiker och media till en webbsänd presentation av kvartalsrapporten onsdagen den 11 mars kl. 09.00 där vd och koncernchef Lotta Lyrå tillsammans med CFO Pär Christiansen kommenterar rapporten. Presentationen hålls live i Clas Ohlsons Lab Store på Sveavägen 52 i Stockholm.

Delårsrapporten för perioden maj till januari 2019/20 släpps kl. 07:00 och kommer tillsammans med presentationsmaterialet att finnas tillgänglig på about.clasohlson.com/rapporter.

För deltagande
Anmälan för deltagande till presentationen på plats i butiken gör ni här: https://about.clasohlson.com/webbsandning-201920-q3

Det går också att följa presentationen live via webbsändning som nås via ovan länk. Presentationen sker på engelska och följs av en frågestund.

För att delta i telefonkonferensen och kunna ställa frågor muntligen, vänligen ring in på något av följande nummer några minuter innan konferensen börjar:
SE: +46850558356, UK: +443333009030, US: +18335268397

Efter presentationen kommer en inspelad version av sändningen finnas tillgänglig på about.clasohlson.com/rapporter.

Carolina Strömlid, IR-chef, 070-880 71 73, carolina.stromlid@clasohlson.se

Clas Ohlson grundades 1918 som en postorderfirma i Insjön, Dalarna. Idag är vi ett detaljhandelsbolag med kunder på fem marknader, cirka 5 000 medarbetare och en omsättning om cirka 8,8 miljarder kronor. Vår aktie är noterad på Nasdaq Stockholm. Mycket har hänt sedan starten, men en sak har varit densamma genom alla år: att vi varje dag vill hjälpa och inspirera människor att förbättra sin vardag genom att erbjuda smarta, enkla, praktiska lösningar till attraktiva priser. Läs mer om oss och hur vi brinner för att förenkla livet i varje hem på about.clasohlson.com/se.