Nu är Clas Ohlson tillbaka i Burlöv

Clas Ohlson nya butik i Burlöv Center öppnade i dag på förmiddagen och därmed har Clas Ohlson efter fyra års frånvaro återigen en butik i Burlöv.

- Vi är väldigt glada över att komma tillbaka och återigen kunna möta våra kunder i Burlöv. Burlöv Center har haft en stark utveckling de senaste åren och med den nya butiken blir vi ännu mer tillgängliga för våra kunder i Burlöv och i hela Malmö med omnejd, säger Andreas Helgesson, Country Operations Manager.

Den nya butiken har en försäljningsyta på 1 156 kvadratmeter och blir Clas Ohlsons sjätte butik i och kring Malmö.

- Tillsammans med våra andra butiker och en snabbt växande e-handel är det lätt för kunderna att ta del av vårt breda och prisvärda sortiment för hemmafixet, säger Andreas Helgesson.

Butiksöppningen är Clas Ohlsons trettonde butiksöppning under kalenderåret 2024 och under hösten väntar ytterligare tre butiksöppningar. Totalt har Clas Ohlson nu 236 butiker fördelade på 101 i Sverige, 97 i Norge och 38 i Finland.

Framtida butiksetableringar

Tynset, Elfengveien – planerad öppning oktober 2024
Fredrikstad, Værstetorvet – planerad öppning oktober 2024
Egersund, Alti Eikunda  - planerad öppning november 2024