Clean Industry Solutions Holding Europe AB (publ) presents at Aktieportföljen Live

Report this content

Clean Industry Solutions Holding Europe AB:s (publ) (“Clean Industry Solutions” eller “Bolaget”) VD, Christian Zahler, håller en bolagspresentation på Aktieportföljen Live den 11 oktober 2022 kl. 11:50–12:10 CET. Presentationen inleds med en beskrivning av bolaget, behovet av hållbara energi- och vattenlösningar samt marknadspotentialen. Presentationen avslutas med en Q&A.

Clean Industry Solutions har noterat ett ökat behov av hållbara energi- och vattenlösningar på marknaden, och ser presentationen på Akteportföljen Live som ett bra tillfälle att beskriva bolagets verksamhet och potential mer ingående. Hållbara energi- och vattenlösningar är en aktuell fråga för många bolag och genom presentationen kommer Christian Zahler att redogöra för Clean Industry Solutions roll i utvecklingen.

Bolagets två helägda dotterbolag tillhandahåller lösningar och teknik inom ren energi och rent vatten, i syfte att skapa en hållbar industri och en cirkulär ekonom. Dotterbolaget Industrial Solar GmbH fokuserar på att förse industrin med ren energi. Genom att implementera förnybara energikällor i kundernas energiförsörjning kan Industrial Solar bidra till att minska både energikostnaderna och utsläppen av växthusgaser. Det andra dotterbolaget, SolarSpring GmbH, är en global expert inom membrandestillation som erbjuder innovativ reningstekning för avlopps- och dricksvatten. Rening av industriellt avloppsvatten blir allt viktigare för att sluta kretslopp av återvinningsbara material, minska föroreningar och minska behovet av sötvatten.

Här kommer du att kunna se presentationen: https://www.youtube.com/watch?v=NlzwngVJR9k. Efter eventet kommer presentationen även att läggas upp här: https://cleanindustrysolutions.com/sv/media/

Kontaktinformation:

Clean Industry Solutions Holding Europe AB
c/o Win-Win Ekonomi AB
Palmfeltsvägen 21
SE-121 62 Johanneshov/Sweden
E-Mail: info@cleanindustrysolutions.com

Amudova AB är Clean Industry Solutions’ certified adviser. Tel: 08-546 017 58
E-mail: info@amudova.se

Clean Industry Solutions Holding Europe AB äger 100% av Industrial Solar GmbH och 100% av SolarSpring GmbH - båda baserade i Freiburg/Tyskland.
Industrial Solar GmbH är en ledande internationell teknik- och lösningsleverantör som utvecklar projekt som är främst baserad på deras innovativa Fresnel-kollektorteknik, vilket är lämplig för att uppfylla en förväntad växande marknad för solprocessvärme. Industrial Solar erbjuder nyckelfärdiga lösningar som en enskild kontaktpunkt för kunder inom flera olika branscher.
Läs mer om Industrial Solar GmbH på följande adress:

SolarSpring GmbH, har utvecklats till en internationell pionjär inom membrandestillation som erbjuder innovativa lösningar och teknik för rening av avlopps- och dricksvatten.
Läs mer om SolarSpring GmbH på följande adress: