Clean Industry Solutions Holding Europe AB presenterar sin nya hemsida

Clean Industry Solutions Holding Europe AB (CISH) har förnyat sin webbdesign och återinfört sin webbplats, som nu även finns på svenska och tyska, för att bättre kunna tillgodose sina supportrars behov. Den nya designen och språkutvidgningen kommer att stödja CISH:s ökande kommunikationsinsatser.

Med tillägget av det svenska och tyska innehållet vill CISH presentera en mer inkluderande och tillgänglig webbplats som en kommunikationskanal. Den omgjorda webbplatsen gör det också lättare för svenska och tyska investerare att få tillgång till CISHs aktier. Den nya hemsidan är utformad för enkel navigering och en mer användarvänlig upplevelse. CISH kommer regelbundet att uppdatera hemsidan, och det kommer också att finnas mer varierat innehåll, till exempel blogginlägg om ämnen som rör hållbara investeringar.

"Den omgjorda hemsidan har ett ännu modernare och smidigare utseende. Men ännu viktigare är att besökarna kommer att dra nytta av dess inkluderande karaktär och av det intressanta och informativa innehåll som kommer att komma", säger Christian Zahler, vd för CISH.

CISH har haft ett aktivt första kvartal 2022, med det växande intresse för avsättning av fossila bränslen och stöd för förnybara energilösningar som blir alltmer angeläget. Genom sina dotterbolag Industrial Solar och SolarSpring erbjuder CISH helhetslösningar för att leverera ren energi och rent vatten till industrikunder och hjälper dem att bli mer energioberoende och mer engagerade i arbetet med att minska koldioxidutsläppen. Industrikunder till CISH:s dotterbolag drar nytta av lösningar för ren energi och rent vatten, medan för privatpersoner är investeringar i Clean Industry Solutions ett utmärkt tillfälle att göra en positiv insats. Investerare i CISH ser konkreta resultat av sitt stöd när solenergi- och renvattenprojekt förverkligas över hela världen. På den punkten kommer spännande projekt och mycket mer att kommuniceras via den nylanserade hemsidan.

"Jag tackar MSG Media för den nya designen av hemsidan och alla som arbetat med den för att spegla vår vision och göra en mer inkluderande hemsida med det svenska och tyska språket", tillägger Zahler.

Upptäck den nya webbplatsen på www.cleanindustrysolutions.com!

info@cleanindustrysolutions.com