Inbjudan till Climeon’s investerarträff 6 december, 2021

Som tidigare kommunicerat i samband med den senaste kvartalsrapporten, anordnar Climeon en digital investerarträff för investerare, analytiker och media, måndagen den 6 december 2021.

Detta möte är Climeons nytillträdda VD, Lena Sundquists, första tillfälle att presentera sin syn på bolaget för en bredare grupp av intressenter. Det digitala mötet kommer att starta 09:30 (CET) och hållas på engelska.

Climeons VD Lena Sundquist, tillsammans med styrelseordförande Thomas Öström och Head of R&D Jonas Måhlen, kommer att uppdatera investerare, analytiker och media om Climeons utveckling och strategi. Presentationerna kommer att adressera Climeons strategiska fokus och plan framåt. Mötet kommer att avslutas med en Q&A session.

MÖTESREGISTRERING

Deltagare ombeds vänligen att registrera sig för eventet på hemsidan https://climeon.com/investor-meeting-2021 senast 3 december, 2021.

MÖTESDETALJER

Alla presentationer kan följas live via en webcast och en detaljerad agenda kommer att finnas tillgänglig på Climeons hemsida https://climeon.com/investor-meeting-2021. Länken till webcasten kommer att finnas tillgänglig på samma hemsida närmare datumet för eventet. Login-instruktioner för Q&A vid slutet av mötet kommer att skickas ut till registrerade deltagare efter att tiden för registrering har passerat.

Eventet kommer att spelas in. Inspelningen och presentationsmaterialet kommer att finnas tillgängliga på https://climeon.com/investor-meeting-2021 efter webcasten.

Förfrågningar om investerarmöten liksom intervjuförfrågningar från media kan efter eventet skickas till investor@climeon.com

_____________________________________

FÖR YTTERLIGARE INFORMATION, VÄNLIGEN KONTAKTA:

investor@climeon.com

Climeon är ett svenskt produktbolag inom energiteknik. Bolagets unika teknik för värmekraft – Heat Power – tillgängliggör en stor outnyttjad energikälla och ger hållbar el från varmvatten, dygnet runt, året runt. Heat Power är en billig och förnybar energikälla med potential att ersätta mycket av den energi som idag kommer från kol, kärnkraft, olja och gas. B-aktien är listad på Nasdaq First North Premier Growth Market. FNCA Sweden AB är Certified Adviser, +46(0)8-528 00 399 info@fnca.se