Bolaget närvarar vid två presentationstillfällen

Cline kommer hålla två bolagspresentationer under nästkommande vecka. Stora Aktiesparardagen i Stockholm 25 november samt ProHearings i Stockholm 29 november.

Cline bjuder in till att komma och lyssna på bolagets presentation och ställa frågor om bolagets verksamhet. Nedan två presentationstillfällen äger rum i Stockholm under vecka 48. Presentationerna kommer att hållas på svenska.

Stora Aktiesparardagen 25 november
Sheraton Hotel Stockholm, Tegelbacken 6
Tid: Sal 1: 12.40-13-10

ProHearings 29 november
Engelbrektsplan 1, Stureplan,
Tid: 11.15-11-45

För mer information, besök http://www.prohearings.com/
För er som inte kan närvara på plats så går presentationen att se live via följande länk: http://www.prohearings.com/liveaccess/

Argongatan 2C
431 53  Mölndal

Om oss

Cline Scientific säljer egentillverkade forskningsprodukter och samarbetar med företag för att placera Clines teknologi i attraktiva rutinprodukter inom Life Science. Cline Scientific har utvecklat produkter från sin patenterade nanoteknologi för att styra mänskliga cellers funktioner i laboratorium. Med Clines teknologi skall det bli möjligt att både använda stamceller på ett säkert sätt för att bota allvarliga sjukdomar, men även för att mäta cancertumörers förmåga att sprida sig för diagnostiska ändamål.