• CLOSER/

Nytt uppdrag till Closer: öka försäljningen för Hitta.se – Jessica Sjöö blir ny säljentreprenör

Report this content

Hitta.se, Sveriges tredje mest trafikerade sajt med över fyra miljoner unika besökare i veckan, har anlitat Closer för att öka försäljningen i västra och södra Sverige. Uppdraget gäller från och med 10 maj och det är Jessica Sjöö, som går från Let’s deal, som kommer att vara ansvarig säljentreprenör för uppdraget på Closer.

– Det är så roligt att vi lyckats få Hitta.se som uppdragsgivare. De är verkligen en tungviktare i branschen och de har valt oss som säljpartner för att bearbeta mediebyråer och andra kunder i västra och södra Sverige. Det känns fantastiskt och är ett underbart kvitto på att vi gör rätt saker. Att Jessica Sjöö vill ta sig an det här uppdraget och bli en del av Closer-familjen är en riktig fullträff. Hennes person stämmer så bra med Hitta.se och hennes prestation på Let’s deal har varit imponerande, säger Fredrik Skåntorp, vd och grundare av Closer.

Linda Selenhag som är försäljningschef på Hitta.se har sedan tidigare erfarenhet av Closer och när behovet av att stärka säljinsatserna i västra och södra Sverige var ett faktum fick Closer förtroendet.
– Jag har mycket goda erfarenheter av hur Closer arbetar. Jag känner mig trygg med att de kommer att leverera och jag ser fram emot att få arbeta med dem. Jessica Sjöö som kommer bli vår säljentreprenör från Closer känns helt rätt och jag är säker på att hon kommer att leverera för oss. Vi välkomnar Closer och Jessica och ser fram emot ett långt och framgångsrikt samarbete, säger Linda Selenhag, försäljningschef på Hitta.se.

Med cirka fyra miljoner unika besökare per vecka är Hitta.se Sveriges tredje största sajt sett till trafik. Uppdraget som Closer nu får är att öka försäljningen av display, sök och integrationer på Hitta.se till mediebyråer och andra kunder i västra och södra Sverige.
– Closer är det största och snabbast växande säljbolaget i Göteborg och det verkar vara här som de bästa säljarna hamnar förr eller senare. Jag är mycket glad över att jag tog den här chansen som dök upp och ser fram emot att skapa tillväxt åt Hitta.se i västra och södra Sverige, säger Jessica Sjöö.

För ytterligare information:
Fredrik Skåntorp vd och grundare Closer AB, tfn: 0708-13 34 31 alt. fredrik.skantorp@closer.se
Anders Ekhammar pressansvarig Closer AB, epost: anders.ekhammar@perspective.se                                www.closer.se

Taggar:

Snabbfakta

Hitta.se, Sveriges tredje mest trafikerade sajt med över fyra miljoner unika besökare i veckan, har anlitat Closer för att öka försäljningen i västra och södra Sverige. Uppdraget gäller från och med 1 juni och det är Jessica Sjöö, som går från Let’s deal, som kommer att vara ansvarig säljentreprenör för uppdraget på Closer.

Citat

Det är så roligt att vi lyckats få Hitta.se som uppdragsgivare. De är verkligen en tungviktare i branschen och de har valt oss som säljpartner för att bearbeta mediebyråer och andra kunder i västra och södra Sverige. Det känns fantastiskt och är ett underbart kvitto på att vi gör rätt saker. Att Jessica Sjöö vill ta sig an det här uppdraget och bli en del av Closer-familjen är en riktig fullträff. Hennes person stämmer så bra med Hitta.se och hennes prestation på Let’s deal har varit imponerande.
Fredrik Skåntorp, vd och grundare av Closer
Jag har mycket goda erfarenheter av hur Closer arbetar. Jag känner mig trygg med att de kommer att leverera och jag ser fram emot att få arbeta med dem. Jessica Sjöö som kommer bli vår säljentreprenör från Closer känns helt rätt och jag är säker på att hon kommer att leverera för oss. Vi välkomnar Closer och Jessica och ser fram emot ett långt och framgångsrikt samarbete.
Linda Selenhag, försäljningschef på Hitta.se
Closer är det största och snabbast växande säljbolaget i Göteborg och det verkar vara här som de bästa säljarna hamnar förr eller senare. Jag är mycket glad över att jag tog den här chansen som dök upp och ser fram emot att skapa tillväxt åt Hitta.se i västra och södra Sverige.
säger Jessica Sjöö