Frukostseminarium: "Vägen till en bra webb"

Report this content

Välkommen till Cloud Nines frukostseminarier! Här diskuterar vi kring de senaste trenderna inom strategi, sociala medier, teknik, och kommunikation. Fredagen den 27:e maj är det dags för vårens sista seminarium "Vägen till en bra webb - 10 do's and don'ts".

Vårens seminarieserie avslutas med inspiration och handfasta tips på hur du uppnår en lyckad webbnärvaro. Våra kollegor Fredrik Bonander och Tor Andersson, gränssnittsutvecklare respektive systemutvecklare, kommer att visa på både misslyckanden och briljans när de delar med sig av sina erfarenheter sammanfattat i tio "do's and don'ts". Bland annat kommer de att diskutera följande:

- Bygg för slutanvändaren!

- Tänk förvaltningsbart!

- Fokusera på målet snarare än verktyg!

Seminariet är kostnadsfritt.

Välkommen med din anmälan. Gå in på http://www.cloudnine.se/sv/omoss/kommande-seminarier

Adress: Cloud Nine, Linnégatan 89E

Datum: Fredag den 27:e maj