CloudPro står för drift av stark E-handel

Cellbes, som ingår i e-handelskoncernen Consortio Fashion Group, visar upp starka siffror för sin digitala försäljning.

Drift av E-handel kräver en flexibel, pålitlig och kompetent leverans, det har CloudPro under lång tid levererat till Consortio Fashion Groups E-handelssajter. Därför är det glädjande när Cellbes levererar fina siffror för räkenskapsåret 2018.

Precis som 2017 ökade omsättningen 2018 och nådde över 506,5 miljoner kronor. Detta rapporterar sajten ehandel.se. Cellbes har traditionellt sett varit ett postorderföretag. Men bolaget ser nu att kunderna fortsätter att i större utsträckning gå över mot E-handel.

Långt partnerskap

Som partner till Consortio Fashion Group på ett eller annat sätt sedan 1993 är CloudPro stolta över att leverera drift av E-handel. En leverans som lever upp till de hårda kraven på att affärskritiska funktioner alltid ska fungera. Grunden i leveransen har varit en hög grad av flexibilitet med ett mål att stötta Consortio Fashion Groups strävan att kunna skala upp och öka sin försäljning.

– I CloudPro har vi hittat en flexibel, pålitlig och kompetent partner som engagerar sig i vår fortsatta utveckling. Det innebär att vi får det stöd vi behöver, vilket i förlängningen genererat ökad försäljning och inte minst Topp 100-utmärkelser de senaste åren, säger Freddy Sobin, VD och koncernchef för Consortio Fashion Group.

CTO

rikard.elofsson@cloudpro.se