CoachPower blir krönikörer på Dagens VD

Report this content

CoachPower Sweden AB ägs och drivs av Malin Dohlwitz-Strindlund och Örjan Strindlund. De startar nu ett samarbete med Dagens VD och blir krönikörer på Sveriges nya mötesplats för de som är VD eller vill bli.

-      Dagens VD är en spännande mötesplats för höga chefer i Sverige och är unik i sitt slag säger Malin Dohlwitz-Strindlund. Att vi får möjlighet att dela med oss av våra ledarskapserfarenheter i denna kanal ser vi som en ära säger Malin Dohlwitz-Strindlund.

Dagens VD samlar dagligen det bästa som skrivs, tipsas och delas runt om i världen inom allt som omfattar ledar- och entreprenörskap. Coach Powers första krönika kommer att handla om hur du kan bli bättre ledare genom fysisk träning.

Läs krönikan här!

-      CoachPower har alltid varit cirka 3-5 år före marknaden i Sverige så vi ser samarbetet med Dagens VD som ett sätt att påskynda ledarutvecklingen då fler ledare kommer få möjligheter att ta del av det senaste inom ledarskap säger Örjan Strindlund.

CoachPower grundades år 2000 och både Malin och Örjan har en gedigen erfarenhet och massor av kunskap efter att ha samarbetat med hundratals ledare och chefer på olika nivåer, både inom näringslivet och med toppolitiker i Sverige, Europa och USA. CoachPowers grund är att alltid ha en stark koppling mellan ledarskap och business. Fokus ligger på att skapa konkreta resultat i kundernas verksamheter och till skillnad mot många andra ledarskapscoacher, utlovas ROI på den investering kunderna gör i CoachPowers utbildningar och program.

- Dagens VD är en ny stor satsning från gänget bakom Dagens PS i samarbete med utbildningsföretaget Executive People. Det framgångsrika coachparet Örjan Strindlund och Malin Dohlwitz-Strindlund passar perfekt in i mixen av nyheter, råd och tips för folk i karriären och i ledarposition.

Örjan Strindlund
LedarTränare & ExecutiveCoach

orjan.strindlund@coachpower.se

Malin Dohlwitz-Strindlund
VD & ExecutiveCoach

malin.dohlwitz@coachpower.se

Vi coachar och tränar Modiga Visionära Ledare till att skapa extraordinära resultat, snabbt och hållbart!
CoachPower Sweden AB har verkat som ​resultatcoacher och ledartränare i mer än ett decennium. Vi har coachat och tränat tiotusentals entreprenörer, politiker, celebriteter, chefer, säljare, potentiella ledare och deras organisationer till toppresultat runt om i Europa.Är du ute efter RESULTAT, då har du kommit rätt!

Citat

Dagens VD är en spännande mötesplats för höga chefer i Sverige och är unik i sitt slag säger Malin Dohlwitz-Strindlund. Att vi får möjlighet att dela med oss av våra ledarskapserfarenheter i denna kanal ser vi som en ära.
Malin Dohlwitz-Strindlund