Coca-Cola ger stressade tågresenärer lugn och ro

Report this content

Coca-Cola ger stressade tågresenärer lugn och ro Under mellandagarna kan stressade och försenade tågresenärer vila ut i ett speciellt uppfört utrymme på Stockholm Central. Genom samma avslappnade miljö och service som präglar lounger på internationella flygplatser blir rummet en oas i vintermörkret under årets största resdagar. Och naturligtvis bjuds det på Coca-Cola. - Detta är vårt sätt att tacka alla svenskar för det gångna året. Coca- Cola dricks av fler och fler och vi tycker att det känns bra att få ge lite lugn och ro under de dagar då folk stressar som mest mellan jul- och nyårsfirandet, säger Richard Sjöberg, informationsansvarig på Coca-Cola AB. Under mellandagarna rör sig hundratusentals personer från hela Sverige på Stockholm Central. På ett 120 kvadratmeter stort utrymme mitt i avgångshallen har Coca-Cola byggt upp en "Enjoy Lounge" - ett rum med soffor, läskbar, video- och barnhörna där en rofylld atmosfär skapas för passagerare på språng mellan olika avgångar. Coca-Cola kommer att delas ut gratis till alla som gästar platsen från klockan åtta på morgonen till sju på kvällen mellan den 26 december och 30 december. Dessutom bjuds det då och då på extra överraskningar även för passagerare som bara passerar genom Stockholm Central. För ytterligare information, kontakta gärna: Richard Sjöberg, informationschef Coca-Cola AB Mobilnummer: 070-268 51 13 Växel: 08-500 750 00 ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/12/26/20001222BIT00850/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/12/26/20001222BIT00850/bit0002.pdf