PÅMINNELSE: Den bästa servicen belönas: American Express Service Award 2007

Bästa journalist,

Innehavarna av American Express-kort röstar varje år fram de restauranger i Finland som har den bästa servicen. Vi vill härmed välkomna dig att ta del av röstningsresultatet på American Express Service Award 2007-presentationstillfället

tisdagen den 1.4.2008 kl. 10
på Restaurang Grotesks bar, Ludvigsgatan 10, 00130 Helsingfors.

American Express Service Award är ett pris som uppskattas av restaurangföretagarna, eftersom beslutsfattarna är de bästa möjliga: kunderna. Genom tävlingen vill American Express – även det ett serviceföretag – fästa uppmärksamhet vid vikten av god servicekultur, samtidigt som man visar servicepersonalen sin uppskattning och respekt.

Priset delas ut till de bästa finländska restaurangerna enligt två kategorier: Helsingfors och övriga Finland. Båda vinnarrestauranger har sina representanter på plats under presskonferensen.

American Express nya landschef Tommi Lassila önskar gästerna välkomna. Därefter delar Client Manager Liisa Tapanainen ut prisen till vinnarna. Efter tillställningen serveras en läcker brunch.

Anmälningar till Erika Eerola, erika.a.eerola@aexp.com, senast den 27.3.2008.

Varmt välkommen!

American Express