Coldator FreshCool presenterade nytt koncept på Elmia Food 13-15 mars

Report this content

Coldator FreshCool presenterade nytt koncept på Elmia Food 13-15 mars På Elmia Food, branschens viktigaste mässa i Sverige, presenterade Coldator FreshCool ett helt nytt koncept. Kunderna erbjuds ett komplett försäljningssystem omfattande hela kedjan med exponeringsmöbler/klimatsystem, färskvaruleveranser och transporter. Skandi System levererar, i samarbete med Coldator FreshCool och GB Food, färskvaru-anläggningar till butiker. Dessa exponerings/klimatsystem sponsras ekonomiskt av Skandi System som sedan levererar färskvaror till marknadsmässiga priser. Mässbesökarna visade mycket stort intresse för denna nya idé. Order skrevs redan innan mässan stängde! För Coldator FreshCool innebär detta nya koncept stora möjligheter till ökad försäljning. ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/03/28/20010328BIT00860/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/03/28/20010328BIT00860/bit0002.pdf