Collector Bank hjälper handlarna överleva Black Friday – med specialdesignad spa-box

Följer upp succén från 2017 med ”White Friday Box” – ett återhämtningskit efter Black Friday-ruschen.

Flera e-handlare och butiker får i dagarna en specialdesignad låda innehållandes ett ”återhämtningskit efter Black Friday-ruschen”. Avsändare är Collector Bank, en av Nordens ledande leverantörer av betallösningar.

Lådan som bland annat innehåller detox-mask, doftljus och rogivande örtte skickas ut för att ge handlarna en chans till återhämtning efter en av årets tuffaste dagar. Samtidigt vill Collector uppmärksamma sina kunder på att de finns tillgängliga och hjälper dem att klara utmaningarna som kan uppstå under en så pass hektisk handelsdag.

- Vi jobbar nära våra kunder inom handeln och vet att det är högt tempo och intensivt både innan, under och efter Black Friday. Vi finns såklart där och backar upp alla årets dagar men vill ge dem lite extra support, så att de ska få ut maximalt av årets kanske bästa försäljningsdag, säger Mikael Anstrin som är chef för affärsområdet Payments på Collector Bank.

2017 skickade Collector ut svarta lådor preppade med uppladdning inför Black Friday, med produkter som ”Kraftsaft”, ”Skörbugg” och ”Du hinner-spinner”. I år har man istället för uppladdning fokuserat på nedvarvning och tiden efter Black Friday. Idén och genomförandet kommer från Collector själva.

- Vi har många medarbetare som själva har bakgrund från detaljhandeln och är väl medvetna om att hetsen inte tar slut bara för att Black Friday är över. Med ett återhämtningskit så får man möjlighet att ladda om och ta nya tag inför julhandeln. Men framförallt ser vi det som ett kul sätt att visa våra kunder att vi bryr oss, avslutar Mikael Anstrin.

För mer information, vänligen kontakta:

Mikael Anstrin, General Manager Payments, Collector Bank
epost: mikael.anstrin@collectorbank.se