Colony101 startar upp område med affärsinriktning mot Infrastruktur

Report this content

Colony101 startar upp område med affärsinriktning mot Infrastruktur I vår satsning att bli en totalleverantör av IT-tjänster etablerar vi nu en enhet inriktad mot infrastruktur, med fokus på internet. Det nya området innefattar allt från ASP (application service provider), serveroperativ och e-post till totallösningar för nätverk och IT-säkerhet. På grund av den snabba utveckling inom hela IT området och det lika snabbt växande informationsflödet på internet växer behovet av infrastrukturella tjänster. Vi inriktar oss nu på marknaden för integration av internet/intranet och e-handel. Just denna kompetens, med fokus på hög säkerhet och avancerad teknik, ger även detta affärsområde Colony101 organisk tillväxt med god lönsamhet. Med flexibilitet och ett internationellt nätverk är Colony101 den internationella kunskapspartnern inom digital teknologi och kommunikation. För mer information kontakta: Colony101 AB Informationsansvarig: Maria Janson Kungsgatan 37 111 56 STOCKHOLM Tel: 08-454 18 00 Fax: 08-454 18 09 Mobil: 070- 688 18 87 maria.janson@colony101.com www.colony101.com ------------------------------------------------------------ Mer information finns att få på http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/04/19/20000419BIT00450/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/04/19/20000419BIT00450/bit0002.pdf