Brewmaster väljer SiteDirect GO för e-handel

Brewmaster Sweden är ett nytt spännande företag i Småland som tillverkar malt och dextrin till mikrobryggerier. De kommer även att importera humle. Kunderna består av bryggerier, men också bagerier, destillerier och livsmedelsproducenter. Under våren kommer deras webbplats med e-handel att lanseras på SiteDirect-plattformen.

- Vi ville ha en unik och komplett e-handelslösning som ska bli vår digitala plattform mot våra kunder och leverantörer och som enkelt kan integreras och kommunicera med vår egna produktionsmodul samtidigt som systemet hanterar ursprungsspårning, artiklar och batcher-nr på önskat sätt, berättar Peter Nygren på Brewmaster.

SiteDirect levererar e-handelsplattformen, GO Commerce Start-up, och lösningen görs tillsammans med SiteDirects partner Commerz.

Combined Excellence AB är en koncern med fokus på aktivt ägande av expertbolag med verksamhet inom digitalisering. Vi växer tillsammans och genom samarbete skapar vi synergier. Koncernen, med sina verksamhetsbolag omsätter ca 350 Mkr med en snabb tillväxttakt. Läs mer på http://www.combinedexcellence.com