Combined Excellence prisade på näringslivsgalan 100 grader Karlstad!

Combined Excellence prisades på näringslivsgalan 100 grader Karlstad och fick i fredags ta emot Swedbanks företagspris. Priset tilldelas ett ägarlett företag i Karlstadsregionen som har en hållbar affärsidé, flerårig historik av mycket goda resultat samt drivs med ett enastående starkt ledarskap.

– Vi är jätteglada och väldigt stolta för den här utmärkelsen, säger Niklas Hellberg, styrelseordförande och en av grundarna till Combined Excellence. Det här är något som direkt tillägnas våra 13 bolag och våra över 300 fantastiska entreprenörer och kollegor som varje dag skapar magi ute hos våra kunder. Detta har vi förtjänat tillsammans och det visar att vi är på rätt väg i vår tillväxtresa där vi skapar värde för kunder, anställda och ägare.

Motivering: Företaget har genom tydliga mål, medarbetaransvar och långsiktighet på ett mycket framgångsrikt sätt mött marknadens svängningar och behov. Företaget präglas av gemenskap och utveckling både på individ- och bolagsnivå. Att se möjligheter, att samarbeta och därmed få nöjda kunder har skapat en mycket god tillväxt och lönsamhet för vår företagsgrupp.

Film med presentation av de nominerade företagen: http://bit.ly/2uuNC0R

100° Karlstad är ett årligt återkommande evenemang för det värmländska näringslivet med fokus på kunskap, inspiration samt värdefulla kontakter och affärer.

Ytterligare information:
Oskar Godberg, VD Combined Excellence (publ.)
E-post: oskar.godberg@combinedexcellence.com

Combined Excellence AB är en koncern med fokus på aktivt ägande av expertbolag med verksamhet inom digitalisering. Vi växer tillsammans och genom samarbete skapar vi synergier. Koncernen, med sina verksamhetsbolag omsätter ca 350 Mkr med en snabb tillväxttakt.
Läs mer på: www.combinedexcellence.com