Nytt samarbete stärker CloudPros leverans

CloudPros breda produktregister blir ännu starkare tack vare ett nytt samarbete med IT-leverantören Techster. Ett samarbete som kommer göra vår leverans ytterligare ett snäpp mer effektiv.

Techster är en spännande samarbetspartner för CloudPro – en oberoende IT-leverantör som jobbar med ett kundorienterat perspektiv. Samma filosofi som CloudPro har genom hela verksamheten. Oavsett om det handlar om infrastrukturlösningar eller att skapa effektiva arbetsplatser med rätt förutsättningar för våra kunder.

Med det stora sortiment Techster har i ryggen kommer CloudPro kunna tillgodose våra egna och våra kunder behov – dessutom med snabbare leveranstider. Oavsett om det handlar om produkter för datacenter, nätverk och kommunikation eller klienter. Samtidigt kan CloudPro med sin erfarenhet komplettera Techsters kunder med kompetensen från våra IT-konsulter.

– Oerhört roligt att vi har hittat en stark samarbetspartner som stärker vår kompetens inom hela segmentet kring hård- och mjukvara samtidigt som vi stärker Techsters erbjudande genom våra tjänster och med vår kompetens, säger Per Fridberg, COO hos CloudPro.

– Båda våra och Techsters kunder kommer få en bättre service och kvalitet tack vare samarbetet, fortsätter Fridberg.