Andreas Slätt byter Unibet mot Ninetech

Ninetech fortsätter sin offensiv. Nu förstärker man marknadssidan genom att rekrytera Unibets marknadschef Andreas Slätt. Andreas kommer att arbeta som seniorkonsult med fokus på digital kommunikation och varumärkespositionering.

- Andreas har en spännande bakgrund som vi och våra kunder kommer att ha stor nytta av. Jag är övertygad om att han kommer att tillföra många nya tankar och idéer som bidrar till Ninetechs fortsatta utveckling, säger Ulf Sandlund, vd på Ninetech.

- Efter tre spännande år på Unibet var det dags att söka nya utmaningar. Nu kommer jag till ett expansivt företag i en mycket intressant fas. När Ninetech går ihop med Two den 1 maj får man en ledande position på en marknad som i allt högre utsträckning efterfrågar IT och digital kommunikation med fokus på affärsnytta, säger Andreas Slätt.

I Karlstad, där Ninetech har sitt huvudkontor, är Andreas är ett bekant ansikte. Han arbetade som marknadschef på Färjestadstravet fram till 2007 då han lämnade Värmland för jobbet som marknadschef på Solvalla.

För mer information, kontakta:
Ulf Sandlund, vd, Ninetech, tfn: 010-470 64 05, ulf.sandlund@ninetech.se
Andreas Slätt, seniorkonsult, Ninetech, tfn: 076-767 70 72, andras.slatt@ninetech.se