Ninetech blir auktoriserad VMware partner!

Genom ett officiellt partnerskap med VMware får Ninetech bland annat bättre möjligheter att erbjuda marknaden ett större och djupare tjänsteutbud inom virtualisering via VMware's sortiment.

"Vi jobbar hårt med certifieringar och kontinuerlig kompetensutveckling av vår personal. Vi ser detta som kritiskt i vår strävan att alltid leverera affärsnytta till våra kunder. Vi har nu de certifieringar som krävs för att kunna titulera oss VMware Authorized Consultant Partner, VAC, vilket vi självklart är mycket stolta över. "säger Janolof Elander Konsultchef på Ninetech.

För mera information kontakta
Janolof Elander Konsultchef Ninetech

Fakta Ninetech:
Ninetech är ett kunskapsföretag inom IT med säte i Karlstad. Ninetech startade år 1993, omsätter ca 60 Mkr och sysselsätter ca 50 personer med kontor i Karlstad, Malmö, Stockholm och Oslo. Ninetech levererar helhetslösningar inom IT med fokus på affärsnytta. Ninetech är verksamma via sina marknadsområden, Systemutveckling & förvaltning, Infrastruktur, IT Styrning, Affärslösningar, Drift och Support.