Ninetech förnyar och utökar partnernivå med Microsoft!

Ninetech har utökat sin partnerstatus med Microsoft genom att även kvalificera sig som "Information Worker Solution" med specialitet "Portals and Collaboration".

Detta är ett kvitto på vår kompetens inom t.ex. Sharepoint. Vi har också i samband med detta kvalificerat oss som Microsoft Gold Partner inom utveckling (Custom Development Solutions) och infrastruktur (Networking Infrastructure Solution) för perioden 2009/2010. Detta har skett genom kontinuerligt kompetenshöjande av våra konsulter och tillämpning i kundcase. Gold Partner är den högsta partner nivå som går att uppnå.

För mera information kontakta
Janolof Elander Konsultchef Ninetech

Fakta Ninetech:
Ninetech är ett kunskapsföretag inom IT med säte i Karlstad. Ninetech startade år 1993, omsätter ca 60 Mkr och sysselsätter ca 50 personer med kontor i Karlstad, Malmö, Stockholm och Oslo. Ninetech levererar helhetslösningar inom IT med fokus på affärsnytta. Ninetech är verksamma via sina marknadsområden, Systemutveckling & förvaltning, Infrastruktur, IT Styrning, Affärslösningar, Drift och Support.