Sveriges Ingenjörer väljer Ninetech's PrimeCase för sin ärendehantering!

SACOS största förbund Sveriges Ingenjörer väljer PrimeCase till sitt ärendehanteringssystem. PrimeCase kommer i första skedet att användas för medlems- och förhandlingsärenden. Ett flertal integrationer har gjorts mot förbundets medlemssystem i vilket PrimeCase nu ingår som en integrerad del.

PrimeCase har implementerats under våren och lanseras för förbundets personal och dess medlemmar under maj månad. Efterhand kommer fler förbund inom SACO att införa PrimeCase för sin ärendehantering.

Fakta Sveriges Ingenjörer
Sveriges Ingenjörer är landets största nätverk för högskoleutbildade ingenjörer. Med cirka 120 000 medlemmar är de ett starkt förbund med stor handlingskraft och resurser att göra nytta.

Sveriges Ingenjörer ger medlemmarna handfast stöd. Råd och hjälp inför löneförhandlingar, vid varsel, uppsägningar och omorganisationer, karriärrådgivning och rådgivning inför studier och arbete utomlands.

Fakta Ninetech:
Ninetech är ett kunskapsföretag inom IT med säte i Karlstad. Ninetech startade år 1993, omsätter ca 60 Mkr och sysselsätter ca 50 personer med kontor i Karlstad, Malmö, Stockholm och Oslo. Ninetech levererar helhetslösningar inom IT med fokus på affärsnytta. Ninetech är verksamma via sina marknadsområden, Systemutveckling & förvaltning, Infrastruktur, IT Styrning, Affärssystem, Drift och Support.