Anders Malmby ny försäljningschef på Combitech

Anders Malmby har rekryterats till posten som försäljningschef på Combitech. Han har lång erfarenhet från konsultbranschen och ska leda Combitechs försäljning på resan mot Nordens ledande konsultbolag.

Vid årsskiftet tillträdde Anders Malmby en nyinrättad roll som försäljningschef på Combitech. Anders ingår i Combitechs ledning och ska stärka och samordna Combitechs försäljningsarbete. Anders har lång erfarenhet från roller inom försäljning och ledning inom konsultbranschen och kommer närmast från Prevas där han varit regionchef.

- Jag anser att Combitech är på väg att bli ett av Nordens starkaste konsultbolag och företaget har haft en fantastisk utveckling de senaste åren. Inte minst inom Cyber Security där man tagit en ledande roll. Jag vill vara med på den resan och ser fram emot att få vara med och vässa oss ytterligare, säger Anders Malmby.

- Anders blir en mycket bra förstärkning i laget. Hans långa branscherfarenhet, där han främst jobbat med kunder inom industrin, är mycket värdefull för oss. Med hans starka driv och kundfokus kommer han att bidra till Combitechs fortsatta utveckling på ett utmärkt sätt, säger Combitechs vd Hans Torin.

Combitech är ett nordiskt teknikkonsultbolag med cirka 1 800 medarbetare i Sverige, Norge och Finland, med speciellt fokus på digitalisering och Cyber Security. Företaget är ett självständigt bolag inom försvars- och säkerhetskoncernen Saab. Läs mer på www.combitech.se