Ny styrelse m.m.

Report this content

Ny styrelse m.m. Såsom tidigare meddelats har vid extra bolagsstämma den 17 januari 2001 direktörerna Christer Zeffer, Staffan Carlsson och David Vermeulen valts som ordinarie styrelseledamöter. Styrelsen i bolaget har som ordförande utsett direktör Christer Zeffer och som VD direktör David Vermeulen. Christer Zeffer kommer närmast från egen konsultverksamhet och var dessförinnan ansluten till De Baker & Co. Han har tidigare verkat inom Securum Finans, Carnegie, Fischer Partner Fondkommission och Handelsbankskoncernen. David Vermeulen representerar en av de större ägarna i bolaget och han har bred erfarenhet från företags- och fastighetsrelaterad verksamhet såväl i Sverige som utomlands. Genom denna förändring av styrelsen har bolaget nu fått en operationell ledning och har tagit ett viktigt steg för att öka takten i förverkligandet av den nya verksamhetsinriktningen, som redogjorts för vid extra bolagsstämma den 22 december 2000. För närmare information kontakta styrelsens ordförande Christer Zeffer, tfn 070 - 731 07 78. Styrelsen ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2001/01/17/20010117BIT00630/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2001/01/17/20010117BIT00630/bit0002.pdf