• COMEXCHANGE/

Report this content

Comexchange Commercial Exchanges Aktiebolag (publ) Vid extra bolagsstämma i bolaget 2000-09-26 beslutades att ändra bolagets firma till Comexone AB (publ). Till nya styrelseledamöter valdes vid stämman såsom föreslagits advokaten Tommy Brenner, Bo Eklund samt David Vermeulen. Bo Eklund har utsetts till VD. Den nya styrelsen kommer de närmaste dagarna att göra en utvärdering av den pågående verksamheten och analysera förutsättningarna att fortsätta densamma. Det är styrelsens förhoppning att handeln med bolagets aktier ska kunna återupptas med det snaraste. Besked härom kommer att lämnas under tisdagen den 3 oktober. På styrelsens vägnar Tommy Brenner ------------------------------------------------------------ Denna information skickades av BIT http://www.bit.se Följande filer finns att ladda ned: http://www.bit.se/bitonline/2000/09/27/20000928BIT00620/bit0001.doc http://www.bit.se/bitonline/2000/09/27/20000928BIT00620/bit0002.pdf