Comintelli: Rättelse Delårsrapport januari - mars 2024

Rättelse i Delårsrapporten har gjorts med referens till tidigare pressmeddelande den 29 maj 2024 kl. 08:00. Rättelsen består av tillägg av informationen ”Denna rapport har inte varit föremål för granskning av bolagets revisor”. I övrigt har inga justeringar gjorts. Uppdaterad Delårsrapport bifogas.

Om Comintelli

Comintelli (www.comintelli.com) är en ledande leverantör av mjukvara för omvärldsanalys (s.k. Market and Competitive Intelligence). Företaget grundades 1999 och har huvudkontor i Stockholm, Sverige, samt ett dotterbolag i USA. Bolaget är noterat på Spotlight Stock Market med kortnamn: COMINT.

Comintellis prisbelönta och AI-baserade plattform Intelligence2day® gör det möjligt för företag att samla in, analysera och utnyttja information om sin omvärld (exempelvis marknader, trender, kunder och konkurrenter). Intelligence2day® används av olika typer av företag och organisationer inom framförallt kemi, försäkring, hälsovård, telekommunikation, IT och tillverkningssektorerna. Exempel på kunder är internationella företag som AkzoNobel, Bayer, Dow Corteva, Ericsson, Essity, JD Irving, Owens Corning och Tetra Pak.